Äckel sa ni?

Just nu kan jag inget att än att skratta.
Folk är SÅ förbannat patetiska och vidriga! Yttrar sig om saker de inte har en aning om, spyr ur sig massa skit och sen inte kan stå upp för det dom sagt? Är inte det patetiskt så vet jag inte.

Tydligen är det väldigt lätt att trampa folk på tårna ;) men som sagt .. fråga mig om jag bryr mig .. Nej just de!
Jag brydde mig inte så mycket va?
Ni borde passa eran tunga litegrann !! Ont mot ont va .. Det kommer ikapp er ;) så kryp tillbaka till en eran vrå där ni kom ifrån eller stå för skiten ni säger och utöva det ni förespråkar, så kan vi diskutera sen, aight? 

Är nog det värsta jag vet, folk som drar fram pekpinnen och ska berätta vad som är rätt och fel när ni är fulla i skit själva. Jävligt ynkligt om ni frågar mig ..
Tror nog var och en har en eller två spöken som ligger i garderopen och väntar på att få komma ut och spöka lite, tror ni inte?

Det här ska jag ta en skål för om några timmar :D Godnatt mina vänner, Pussis :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0