Glad!

Jag är bra humör idag, riktigt bra :) Iallafall just nu.
Tänker på folk som gör mig glad, som kan lysa upp i vardagen och på vilka underbara människor som finns.
Finns ett fåtal som kan göra mig riktigt lycklig, ingen nämd, ingen glömd får jag säga :)


Vaknade sent idag. Vaknade först halv 2, drack vatten och höll på spy? Igen .. Fattar inte vad det är för fel på mig?
Tål nog inte mat och drycker längre, spyr ju bara eller mår illa. Knepiga grejer.
Så jag var tvungen lägga mig igen, somnade om och vaknade 3 :) men va fan, skitsamma. Finns andra saker att oroa sig över ..

Idag vet jag inte vad det blir, man är ju ölsugen va .. men det är jag ju jämt när det är fredag, men det är IDOL idag och det kan man ju inte missa ^^ fast går ju att dricka öl till, men då blir det svårt att dricka imorgon när det är kalas som gäller, tror det kommer bli kul!

Hoppas Calle vinner, han är så bra! Fast det är ju Erik också, men det är nog glimten över Calle ;).

Ha en bra dag, så hörs vi sen :) Puss på er!





Bjuder på'n! Jag för längesen ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det du

2009-12-11 @ 18:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0