Köttbullar

Steker köttbullar nu, Svens köttbullar är verkligen världens godaste. Ah, det brukar bli min drog faktiskt ^^
Vart hos mamma hela kvällen och umgåtts med mina syskon .. Jätte kul var det. Saknar verkligen Moa & Johanna, vi satt och pratade vi 3 bara ett tag och massa saker och jag skrämde upp Johanna, höhö.
Sen var jag tvungen att dra därifrån .. men mamma kommer hem till mig imorgon.
Ska fråga henne om hon kan vara med och tvätta med mig på onsdag, tråkigt att göra det själv :)

Ska skriva ut lite bilder & sånt sen ..
Har inte skickat några julkort än heller i år :/ men vet vilka som jag ska ge ändå, så blir nog att ringa istället eller att åka dit och lämna en chokladask eller något dylikt :) hehe.


Strir med Becca i telefon nu, så ska fortsätta med det och stekninga, hörs snart, Höjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0