Dyngsova!

Fan, jag har verkligen dygnsovit! Vaknade till på riktigt förut vid halv tio .. och jag skulle ha jobbat idag också :/
Men nu är jag pigg, så jag vet inte hur det ska gå att somna inatt.

I fredags blev det utgång iallafall, spårade ur rejält för mig och det blev en riktigt Carolinefylla där allt händer som inte ska hända, ångest dagen efter kan jag lova ..
Åkte till örebro då iallafall och firade Erika som fyllde 18 :) skulle ha vart med ut i karlstad men det sket sig, tråkigt som bara den .. var med petra iallafall, satt hemma och drack och sen somnade jag, hoho.
Goa drinkar gjorde vi och massa videobloggar :)
Lugn kväll blev det iallafall.


Att det kan kännas så konstigt att prata med dig?
Efter allt vi gått igenom ..
Shit vilken ångest det här ger mej ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0