Min klippa

Jobbat idag, kom tidigt till jobbet så han till och med äta frukost. Inte dåligt för att vara mig, somnade även före tolv igår :) halvnöjd faktiskt, sällan sånt händer. Får se hur det går idag men det, jobba imorgon också iallafall.
Efter jobbet drog jag hem, sen kom Annelie in och hade panik .. hoho, jao ..


Tänkte även berätta att Sven, är min klippa i livet och mitt allt.
Är så tacksam att han finns i mitt liv & alltid ställer upp för mig.
Han har ett hjärta av guld och jag värdesätter han högst av alla
& allt han gjort för mig och även det att han gjort mig till en bättre
människa, finns ingen som kan ersätta honom!


Nu ska jag lyssna vidare på lite musik ..



Kommentarer
Postat av: Anonym

nej nu blev jag ledsen i ögat

2009-11-10 @ 20:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0