'Öppet hus'

Gissa när jag somnade inatt? Jo men inte om vid sex! Herregud .. Sen vaknade jag till vid tio imorse, hade nog drömt något konstigt för jag var på jävligt dåligt humör ;) Somnade iallafall om och vaknade halv 3 ..
Åkte och hämtade min kusin vid fem, så hon jag och Annelie drog upp till våran gamla skola och gick på 'öppet hus'. Gud vad jag kan sakna skolan ibland, den där tryggeheten som fanns då och även våra gamla lärare :)
Dom trodde även att jag och Annelie var 15 och skulle börja gymnasiet .. Ville att jag skulle vara med på en 'prova på dag', lite pinsamt då .. Men det var inte mycket mer än att skratta och berätta att jag gick ur där för 3 års sen eller vad det var ;D Sen var det även en annan lärare som kan fram till mig och frågade om jag ville vara med på en sådan där dag, haha! Hoppas folk tycker jag ser ut som tjudo när jag är 30, då kommer jag bli glad minsann :) men nu när jag är 21 och folk inte tror att jag är mer än 15? :S Får väl ta det som en komplemang kanske.
Ikväll har jag lagat mat, kornfiléer, potatisgratäng och rosépepparsås + sallad :D Gott var de!
Har sett på lite TV .. och nu är jag hos Sven och ska dricka kaffe :)
Blir filmkväll senare skulle jag tro :)

Hoppas jag somnar några timmar tidigare, måste ju komma upp i tid imorgon! Ska ju på möte :) Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0