Pusselbitar

Är expert på att stänga av känslor och förtränga eller vad man ska säga. Jag vet faktiskt inte varför jag har blivit så?
Känner inte igen mig själv ibland. Klart jag fortfarande är 'jag' men det är vissa saker som gör att jag inte vet vem jag är.
Har haft ont i magen hela dagen och plus det en ångest som seriöst har gjort mig spyfärdig. Jag vill bli av med det, och jag vet att bara är jag själv som kan ordna det ..
Men vart ifrån ska man börja och lägga alla pusselbitar på plats? Hela mitt liv har blivit som en pussel och varenda bit har bytt plats med varandra.
Har verkligen fått nog av det här, och av mig själv.

Skulle kunna sitta och skriva av mig hur länge som helst .. men har varken ork eller lust, just nu.
Det får bli glass istället, tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0