Stelfrösna grodor

Det här då stelfrösna grodor! Så jävla äckligt .. dom befinner sig på Spa i tornen numera, på sommaren kryllar det av torra tillplattade småödlor istället. Riktigt mysigt när man ska gå upp i tornen för att gå till en annan länga, så ligger dom där, nä eueew!

Förövrigt är det kallt, jag fryser som satan själv faktiskt. Blev aldrig någon dejt med soffan heller, blev sittnas i telefon med mormor. Hon vill ha med mig till Göteborg i fyra dagar i december, skulle vara kul.
Men får se hur det är med pengar och allt ..

Jobbade med en tai idag också som sagt, gick bra förutom att hon inte kan utala mitt namn :) så istället säger hon 'Catalin', haha! Gick någorlunda bra innan jag visade henne på ett papper hur mitt namn stavades, då vart de kört sen.

Här är en bild på döa grodor också, enjoy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0