Takida <3

Älskar verkligen deras musik, men har snart lyssnat sönder det tror jag. Kärlek för öronen!
Sov hos Petra inatt, gick & mötte henne igår kväll .. klarade inte av att vara själv, inge bra att vara själv och ha ångest och för mycket tankar. Blev lite bättre när jag kom till henne iallafall :)
Såg på 2 filmer och sen en asdålig film .. Petra somnade självklart före mig, försökte hålla henne vaken men det gick åt skogen, somnade jag med till slut efter måånga timmar!

Vart ute på långpromenad med elvis, dretväder är det verkligen!
Får se vad som sker idag, inget spännade tänker jag, men ska iallafall träffa Petra när hon slutar sin praktik ikväll.


Jag ska bli det, onåbar på alla vis. Återkommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0