Torsby

Igår blev det kalas med Jossä & Petra :)
Var krångligt till att börja med .. missade bolaget, men 1 minut! Men det ordande sig :)
Satt hemma hos mig först och drack.
Sen kom Vicky och Ida, och Ida var chaufför, jättesnällt!
Drog till torsby efter öl & stri'ing.
Kul kväll vart det :)
Var in på idet en sväng också .. haha, inte det roligaste stället jag vart på! Men typ bara ut och in ..

Var hur slö som helst hela dagen, legat på soffan och halvsovit ..
Väntar på att jossä ska komma med min nyckel nu bara så ska jag gå ner
till lägenheten. Blir film tänker jag, är faktiskt lite ölsugen ..
Men jobbar imorgon och jag har ingen lust att vara bakis på jobbet!


pyss på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0