15/10

Håller på & betalar massa räkningar , måste vara det tråkigaste som finns ..
Skulle ha jobbat idag egentligen, men så blev det inte :s
Klant jag är!
Imorgon blir det att tvätta iallafall, 7-11 .. kommer vara som en dö fesk tänker jag! Under helgen kanske det blir någon öl, på lördag blir det så iallafall vad jag vet, jag & linda ska dricka tänkte vi och sen dra till Selma vart det tänkt. Imorgon vet jag inte? De spörs, men nu ska jag försöka äta igen, åt förut med annelie och direkt efter blev jag spyfärdig? Knepiga grejer! Brukar ju vanligtvis bli spyfärdig av lukter .. Speciellt när det luktar mask! Vet ingen annan som kan spy när det luktar mask?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0