Free fallin '

Raderade min förra blogg, varför vet jag inte riktigt men gjorde det iallafall och det tog inte länge förens jag skaffade en ny, dock inte så snyggt namn, men nu är det ju så att jag inte har den bästa fantasin så ni för vara nöjda med som är va :]
Hoppas på att det kommer bli bättre uppdatering på den här bloggen än förra, men det märks. Brukar hamna i luckor där jag skriver som mest och sen blir det ett tag jag inte skriver alls.

Nu lyssnar jag på musik & pratar med folk, bland annat syndrom som tycker det är gay med blogg, men är han är tönt som sagt. Idag har vart som alla dom andra dagarna, inte hänt några häftiga grejer. Men det jag pysslat med idag har bland annat vart att lekt med emily en stund, sprang runt i affärer och sånt och nu vet jag att jag aldrig ska köpa en ljung för det betyder 'dö ung', visste inte det här innan emily sa det och skrockfull som man är blir det inget med det :) blev ingen blomma alls för hennes del idag, fast dom var inte så rockiga dessa på COOP, 'salladshööven' som vi uttryckte det!
Och städat har jag gjort, så nu är det rent & fint :) och vart med elvis såklart!

Imorgon ska jag & mormor ut och äta också, vi har blivit värsta tajta dom senaste dagarna (kan ha endel med att hon vägrar prata med annemarie & co), men det är mysigt! Mormor är inte som alla andra, ni skulle förstå vad jag menar om ni spenderade några tillsammans med henne, hennes humör är som berg&dalbana. Ena stunden kan hon vara jättearg och i nästa skratta som aldrig förr, kanske kan vara en förklaring till mitt humör ibland?
Annars imorgon ska jag på möte, in på banken mm.
Och nu ska jag ut & ta en rök.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0