Läskiga halloweengubbar!

Hemma hos Sven och ser på idol .. fast han är uppe hos min moster & är hästvakt tillsammans med mormor, så tänkte vara i hans hus under helgen :)
Jobbat idag, slutade halv fyra! Skandal! Blev lite ovän med en tai jag jobbade med också .. men så går de ibland, riktigt irreterad vart jag, blev väl vänner sen då men ändå. Men dom är ättriga (stavas de så?) dom där ..
Efter jobbet åkte jag hem till Erika direkt, hon hade lagat mat :) så vart det bolaget & grejer.


Och så är de ju halloween så det kommer ju massa gubbar och knackar på ..
Tycker inte om när folk klär ut sig så man inte ser vem det är !!
När jag var mindre fick jag världens panik och började gråta när det var knut och sånt .. kanske sitter kvar än?
Fast endel kan ju faktiskt vara söta .. endel.

Nu ska jag dra till OK och köpa cigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0