Lidköping?

Vaknade av att annelie stod & stirra på mig imorse, otäckt! Hon skulle låna kläder till jobbet, sen drog hon. Kollade på mobilen och såg att chefen hade ringt fyra gånger, så jag ringde upp .. så blev även att jag jobbade idag.
Hoppas verkligen att det löser sig med annat jobb, orkar inte vara kvar där!
Slutade vid 3, så jag annelie drog hem & umgicks lite och pratade om hur folk beter sig .. åhja, endel tar priset stort!

Hon har nyss dragit och jag väntar på att Sven ska köra ner mig till lägenheten ..
Farmor och farfar och alla tjatar på att jag ska komma dit och vara där en hel vecka, för farfar ska till sjukhuset en vecka i karlstad och farmor vågar inte sova själv ifall hon skulle få nödanfall eftersom hon har KOL :/
Men .. känns konstigt, har ju vart där alls mycket och sen bara åka ner till Lidköping och stanna i en vecka? Om jag åker ner stannar jag i typ 2 dagar iallafall.
Samtidigt skulle det vara roligt, var typ 2 års jag träffade farmor och farfar på 'riktigt', senast var på min farbrors begravning .. men det var väl ingen succé, fanns liksom inte tid för att umgås som 'barnbarn & farmor-farfar'. Ja vi får se hur det blir.


Nu ska jag dra, ska försöka att inte somna men är så jävla trött! Jobb imorgon med!
Puss / C.



Längtar till nästa Arvikafestival !! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0