Svininfluensan?

Strir med Rebecca i telefonen nu, har gjort det ett tag .. vi säger inte så mycket, men det är skönt att det kan vara så, man kan sitta tyst i telefon och göra något annat under tiden, så vet man att man har någon där ändå :)
Hon är jättesjuk, så vi tippar på att det är svininfluensan på G .. illa isåfall! Men kul också, kanske blir första fallet i karlstad ;D

Syster kom hit förut idag, saknat henne! Träffas ju inte alls ofta längre, dock pratar vi i telefon varje dag,
men det är inte samma sak som att ha henne hos mig! Finns ingen bättre syster!
Besökte mormor också ..


Igår var det hockey som sagt, tog bussen till karlstad vid 5 .. Det var trevligt, men KALLT! och trött var jag, så höll på att somna .. tyckte dom spelade dåligt, ramlade och hade sig hela tiden ;) 2-1 till luleå iallafall och det var det som förstörde Petras kväll. Var i Sunne vid 10, drog till petra och fortsatte vårt drickande, ingen var riktigt på hugget, men sen drog vi till selma och där blev de ölande i baren & några shotar, så då vart de bättre.
När vi skulle gå hem hade petra tappat bort sin nyckel, så hon var skitsur .. följde med mig, och när vi kom till brandstationen kom hon på att hon hade nyckeln runt halsen! smart tjej =D
Var inte så full faktiskt när jag kom hem, gick till och med in på facebook! Och det hör inte till vanligheterna ..
Brukar vanligtvis vara görfull, inte minnas de sista när ja kommer hem och bara somna ..

Lägger in bilder imorgon från lördagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0