Tragiska folk

Igår blev det kalas ändå, skulle haft en vit helg tänkte jag men blev sugen i sista sekund så det fick bli grogg :)
Satt hemma hos fredrik först & sen bar det iväg till köpis. Kan konstatera att det finns folk av all dess olika slag .. men i det här fallet måste jag säga att det finns för mycket av folk som är tragiska .. blää!
Men säger som erika brukar säga, bygg aldrig upp en bild av någon så kan aldrig något bli förstört.
Och det kan ju inget annat än stämma, men det är ju alltid lättare att vara efterklok. Men bryr mig inte längre, även om folk verkar tro det. Den enda som vet något om det är jag.

Sitter hemma hos sven nu, var tvungen hit & hämta elvis ..
Ikväll blir det selma med linda :) blir kul tror jag!
Ska bara fixa öl .. orkar fan inte dricka grogg idag igen ;) kaffe med ida gravdal blir det sen också, och även kaffe med emma.

Men nu ska jag ringa min syster :) saknar henne så förbannat mycket!
Känns verkligen tomt utan henne i min närhet .. men jag hoppas hon kommer hit snart!


Hörs senare era loser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0