Världens tråkigaste demostration

Jora, det har jag och Petra vart på .. demostration om ull och vi var då yngst av alla där. Medelåldern låg mellan 50-70 eller något tror jag? Men några saker var faktiskt kul att veta, men höll på att somna flera gånger jag satt där och KALLT var det! Mormor skulle ha varit på det här idag, och ville ha med mig och eftersom inte hon kunde fick jag ställa upp på det och självklart tog jag med mig Petra, men det var då första & sista gången jag var på något sånt här.
Det andra mötet jag var på idag gick bra, tog dock lång tid. Kanske berodde på att vi bara satt och drack kaffe och prata om allt annat som inte hade med det vi skulle prata om igentligen, men det var trevligt :)

Bensinstopp fick man idag också, tur att människor som linda finns som kommer & hjälper en :)
Hoho, måste beställa besiktningstid igen .. missa den förra :s

Jao, mamma är ju jättesöt i håret nu också (eller inte) men det kan man inte säga till henne för hon är nog förstörd som hon är, så det gäller att hålla igen när man pratar med henne så man inte börjar skratta åt hennes nya frill ^^
Skulle gärna lägga ut en bild på henne men då är jag halshuggen sen, men oraaaaange är det och dum som hon är får hon panik och klipper av det korta hår hon har så det blir ännu kortare - nu är det alltså, kortkort orange. Pippi kan slänga sig i väggen!


Nu ska jag köpa cigg & åka till emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0