6 april

Väldigt vad man statstik går upp & ner hela tiden. Kan inte bara någon lägga en kommentar så jag får veta vilka som läser? :) Har sagt det många gånger, att jag ska börja skriva på riktigt men lyckas aldrig bli av. Fast det beror visserligen på saker & ting. Så det får bli när det blir helt enkelt.
Helgen har jag iallafall spenderat tillsammans med Josefine & andra folk :) Vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta helgen faktiskt. Nog om det :)

& igår var jag med Cornelia & Emil hela kvällen typ :) Brände däck & grejer ;) Kvällen avslutades med att vi blev stoppade av herr blå, men det gick bra & trevliga var dom, precis så poliser ska vara!

Och idag var jag iväg och besiktade jossäs bil. Annars har bara hela dagen varit seg & jag är seg!
Kan ju inte sova längre på nätterna :s Imorgon ska jag upp på möte iallafall. Ska även söka in på skola ;)
Nu ska jag ner till lägenheten, duscha, dricka kaffe med Annelie & ikväll kanske det blir roadtrip.

Ha de så bra! Pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0