Det kändes bra!

Jämt kommit från mötet, håll på i nästan 3 timmar. Men känns bra, faktiskt & jag hoppas det går vägen :)
Ska sätta igång och städa/tvätta min bil nu, behövs !! Bor typ i bilen nästan :)

Igår klippte jag cornelia & bråtenbekken :) Det blev bra, hoppas dom fortfarande är nöjda ;) Har blivit ganska mycket på sistone att jag klipper folk, men det är bara kul om dom blir nöjda, då är jag nöjd!

Lagat mat till sven nu, tills han kommer hem på lunch. Stekta nudlar, wook, sås, ägg & tomat :D En salig blandning!

Nu får jag ta tag i saken & göra något vettigt! Hörs sen!

Jag blir galen av att inte veta något, frusterad & jag vet inte allt.. Men kan inte låta bli att längta efter din närhet! <3

Lite bilder också, bju'r på't :D








Kommentarer
Postat av: Ida

Standard olika strumpor ;)

2010-04-20 @ 18:25:10
Postat av: Caroline

Haha ja alla försvinner ju :D

2010-04-20 @ 20:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0