Min dag.

Min dag:

Som vanligt tänkte jag att jag skulle upp tidigt, men det blev bara en tanke. Vaknade tio minuter innan jag skulle på möte! Men ringde & fick komma senare. Så idag har jag sökt in till skola, i VÄSTERÅS! :D Fast inte säkert att man kommer in heller liksom, och jag vet inte ens om jag är säker på om jag vill gå där. Men man får se, utbildningen handlade om sånt som intresserar mig iallafall :)

Drog hem till mormor med Annelie och hämtade en micro & fåtölj. & sen kom Josefine hem och drack kaffe.
Tog några varv, hämtade öl åt folk mm.
Nu ska jag hem, laga med tillsammans med Annelie & bara chilla :) Ska upp tidigt imorgon på föreläsning eftersom jag missade den förra torsdagen (fast det var det värt). Drog även med mig Annelie fast hon inte ens behöver på den egentligen :) Snällt att följa med ändå.

Det var det dä. Hörs imorgon! Pyss & ha de bra så länge.

Josefine.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0