Nu tar jag natten.

Nu ska jag sova, blev inte en tidig kväll som vanligt :)
Var & spelade bowling förut med Sven, Jossä & mina släktingar. (skulle vara kul om folk kunde vara mer tacksamma). Menmen. Det var trevligt :) Drog hem till Jossä efter det, drack kaffe & åt.
Sedan drog vi på spökjakt, jag, cornelius, jossä, jenny & petra :) Vågade ända fram till huset den här gången, kan ha varit för att det inte var någon snö kanske men, höhö. Petra & Jenny ballade ur och stannade kvar i bilen dom :)
Varit en bra kväll med andra ord.
Nu ska jag väl försöka sova, har som sagt inte kunnat sova alls dom senaste nätterna. Fast snart hoppas jag att jag kommer sova bättre :)

Upp på möte imorgon, sen får man se vad dagen erbjuder!
GODNATT FOLK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0