underbart..

Vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta den här helgen.. men har ångest & vill bara ifrån sunne, från alla.
I fredags satt jag, jenny & daniel hemma hos honom. Åt mat, drack, drog till hans mamma en sväng & sen fick vi skjus ner till sunne för och gå in på play palace. Men blev inte som tänkt, precis innan vi skulle gå in blev vi stoppade av polisen, visserligen satt vi fyra bak men han gav sig på mig direkt och skulle vara otrevlig. För jag 'syntes mest och hade röd jacka', så bright var den killen.. Började trigga mig och grejer, så det slutade med att jag inte blev så glad på honom och sa lite gulliga saker vilket resulterade i att han tvingande in mig i bussjäveln, men då slog jag på storcharmen istället ;) och drog en eller två lögner, haha. Så han släppte mig tillslut, men fortsatte att käftas när jag var ute (jag också då kanske) för att jag vägrade ta emot några böter. Sedan fick även Jenny böter för att hon drack på allmän plats, vilket han kom på efter ett bra tag när vi hade stått där, herregud.
Men vi kom in på PP till slut iallafall, dåligt med folk & jag blev för full vilket missuppfattades av folk, menmen..
Inte ett minne av vad som händer efter där, men kanske lika bra.
Lördagen sov jag hela dagen typ, sen var det sprit jakt .. hur seg dag som helst och inget blev som man ville.
Men fick tag på sprit vid 11 på kvällen, så då satte vi igång & groggade.. ganska meningslöst kanske egentligen, men vad gör man inte..

aja, nog om detta.. nu ska jag försöka fixa lite, sen vara onåbar ett tag. Är så jävla trött på allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0