You are so far away

Skärtorsdag & jag sitter utan alkohol. Jag har inte bestämt mig om jag ska dricka idag eller om jag ska vänta tills imorgon & tills på lördag. Då blir det ölet med Josefine & gänget tror jag :)
Igår blev det ölande iallafall. Var hemma hos mig först & drack lite. Jag, Jenny & Annelie. Sen kom Josefine, Mattias förbi & stre en stund. & sist men inte minst kom Daniel & Micke :) Mina älskade syskon var hos mig igår också!
Drog vidare för att erövra mallbacken ännu en gång ;) Så fick jag träffa fina Christian också! Efterlängtat :)

Nu sitter jag hemma & väntar på att Annelie ska dyka upp. Ska gå ut & gå en stund med Elvis tänkte jag.
Inte på alls bra humör faktiskt, ångest & dret.. menmen.

Ha de bra / C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0