Krångel

Jäpp, mobilen har blivit störd under tiden jag har sovit.. när någon ringer hör jag inget, sen bara läggs det & svarar av sig själv, det är ju normalt? Är en 'grej' uppe i hörnet också som jag inte vet hur man får bort, har kollat igenom varenda grej i telefon men finner inte vad som skulle vara fel.. och lämna in den har jag inte tid med.
Så det är bara att hoppas på att någon kunnig dyker upp som kan vara min hjälp, höhö.


Ska försöka få tag på mormor, ska fixa kolidoans eller vad det heter till fredag. Hoppas det inte är försent nu, borde ha fixat det för längesen men jag har bara inte orkat :s

Min dröm var inte den roligaste heller, massa folk som dog & skit.. men sen var det liten snutt i drömmen som var bra också ^^

NU - MER KAFFE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0