Nattsamtal med becca :)

Nu har vi pratat i en timme & 35 minuter och jag som skulle lägga mig i tid, menmen :)
Så härligt att prata med henne, vi kan sitta timtals i telefon, prata om allt eller så sitter vi bara tysta..
Nu har vi varit inne på felsms.com & kollat, haft skrattanfall.. & kollat annat ^^
Börjar bli hungrig.. måste få mens snart för mitt humör är helt upp & ner nu, fast jag vet ju också att det beror på hur allt runt omkring är, men det späder på.. höll på att börja gråta på arbetsförmedlingen imorse, fan blire.. så ärre ibland ;D inte lätt att vara kvinna ibland!

Annars idag har det inte hänt mycket, hjälpte sven att klippa gräsmattan så han slapp göra det själv innan lunchen.
Kaffe med Cornelia & Petra, sen en promenad vid sundsberget.

Ska upp imorgon tidigt imorgon igen på möte, så måste försöka bli trött.
Sov så gott :)



Elvis i skogen igår när jag & petra plockade kantareller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0