Onödigt tandläkarbesök..

Jämt kommit tillbaka från tandläkararen, outbildade jävlar säger jag bara. Nödvändigt & gå dit när jag princip skulle lista ut själv vad det var för fel.. hm näej, finns fölk till allt.

Annars dricker jag kaffe, ska ut på altan & ta en rök strax och sen iväg till petrus.
Ska skicka mail till arbetsförmedlingen också & fråga vad det är för fel på dom.
Verkar lite arg idag kanske, men nope.. det är jag inte :) bara vääldigt trött, somnade inte förens åtta kanske eller något..

Btw, höll på att dö inatt (lättskrämd som jag är), satt & tänkte på farmor till och från hela natten, hade hennes levande jag och hennes döende jag i huvudet, var typ som hon skulle vara här, fast jag försökte inbilla mig att hon inte ens var död så jag skulle slippa vara rädd. Satt på facebook och höll på & trycka på dom där 'vad är ditt ord för dagen', dessa rådfrågningar för jag hade så tråkigt så tryckte jag på 'vem tänker på dig just nu' utan att tänka mig för så ploppar det upp 'Din Farmor' !! Det här är en skitlöjlig grej egentligen, men det högg till hela kroppen på mig, blev en jätte konstig känsla i några sekunder så då var det bara upp och tända varenda lampa.. lyckades somna till slut iallafall, men aa.. på något sätt känns det som hon är med mig hela tiden, för jag vet vad jag var för henne, men vill inte tänka så, för jag blir rädd. Komplicerade grejer det där.


Nää, nu ska jag ta en rööök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0