Promenad

Nu måste jag ha sovit 11 timmar eller något? Blev väckt vid halv 10 eller vad hon var, gick upp & rökte och tänkte bara 'vila en liten stund till', för var faktikt pigg så egentligen skulle jag ju ha gått upp, men somnade om efter ett tag så hörde inte alarmen & så hade telefonen dött :) Men nu är jag iallafall utvilad ^^
Ska gå ut & gå nu, väntar på att becca ska bli klar så vi kan göra varandra sällskap (i telefon) =p .. Funderar på om man ska gå ut idag eller inte? Känns inte som det är helg eller att det skulle vara sista kolsnäs och just därför känns det nästan som man 'måste' gå ut, bara för att det är de.. men näej, jag vet inte.. Får se senare hur det känns :)


Hörs senare folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0