Torsdag

Varit en lång dag idag, kanske inte så konstigt med tanke på att jag varit vaken sedan sju imorse ;D
Tvättade, städade lite, drack kaffe i mängder & mådde dåligt över att vi var vakna.. Åt TILL OCH MED gröt, det ni.. ;D
Men har faktiskt inte sovit någonting idag, fast jag ändå försökte vila ett tag :)

Jämt kommit ifrån fry typ.. druckit kaffe & spelat yatzy, trevliga grejer :)
Nu ska jag & annelie sätta på en film tänker jag, fortsätta prata om alla 'problem' & bara va .. tur nog ordnar det sig alltid, oavsett hur allting är. Det tror jag på iallafall.

Godnatt!



Jag tänker på dig varenda dag farmor.

Jag hoppas du & farbror är hos varandra nu <3
Jag saknar & älskar dig, för alltid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0