Vit helg.

Första helgen på länge som det varit helt nyktert :)
Igår var jag med cornelia & elin, drack kaffe mm, tog något varv, sen åkte jag hem, åt mat & drog och hämtade fry som blev med på några varv i sunne ^^ hämtade halle & py vid köpis, drog hem till fry på efterfest, fast för min del fick det bli något kaffeliknade, gött vare ialf :) men jag var bra öl sugen faktiskt. Sen fick vi dra till torsby vid halv 4 tiden, (i onödan), menmen.. blev en liten roadtrip iallafall.
Somnade inte förens nio imorse & vaknade halv 5 i eftermiddag =/ så inatt lär det bli svåårt att somna..

Idag har jag vart med cornelia & elin igen, åkte runt typ & hade något säfflekollie efter oss.. eller han var efter elin, trevligt. Kärlek vid första ögonkastet, eller desperation (hm?) vid första ögonkastet.. hämtade upp fry så han fick vara med, sen drog vi hem till honom & hade kafferep, christer var även med ett tag men drog. Trevlig kväll :)

Nu ska jag dra ner till cornelia & dricka kaffe.. så kommer jossä också kanske :)


Nattinatt!





Moa, älskade syster. Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0