Helgen

Fredags: Försöker komma på vad jag gjorde under dagen, men minnet sviket mig ganska så bra :)
Men iallafall. Daniel frågade mig om vi skulle se på hockey & ta en öl, hockey liksom ;) men a .. kvällen slutade att det blev massa folk i lägenheten, vi drack, spelade 'Jag har aldrig' & hade allmänt trevligt. Helt oplanerad & spontankväll alltså med andra ord.

Lördags: Var inte så bakfull. Umgicks med Cornelia, Estaphanie & Victoria hela dagen och kvällen. Var bara lugnt, såg på film och umgicks typ bara. Sen kom även Daniel efter han hade slutat jobba, bjöd han på mat ;) äeeuu kan man säga om det maten, jag iallafall. Vi tänkte dra på roadtrip också :) men blev inte så. Först startade inte min bil och sen kändes det ovärt att åka så långt när det var sånt väder. Så blir nog imorgon eller tisdag. Somnade tidigt och försökte få tyst på Cornelia som snarkade som fan!

Söndag: Vaknade tidigt, duschade, drack kaffe & tog en cigg och sen långpromenad upp till Sven med Elvis :)
Åkte och hämtade min bil hos Vicky, gick igång som tur var efter ett tag ;D
Nu har jag lagat mat, stekt kycklingstrimlor & kokat ägg som jag hade i tacobröd, gött faktiskt :) Ska till Petrus sen tror jag, saknar henne :) Så kanske jag skulle klippa och färga Cornelia.

Hoppas ni har haft en bra helg!



Lägger in fler bilder sen

Kommentarer
Postat av: Anonym

så nice då att de har vart en lyckad helg iaf hi hi

2010-02-21 @ 18:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0