Helgen.

I fredags festade vi hemma hos Josefine som sagt. Trevligt folk & bra kväll. Körde viskleken och annat, haha. Var på PP och härjade, bra kväll iallafall.
På lördagen var jag slö som satan + världens huvudvärk, men det gick som tur var över efter någon öl ..
Satt hemma hos mig med Josefine, Annelie & Christer. Skulle till Selma, men jag blev blind och såg inte mitt pass (!), men självklart låg det mitt framför ögonen såg jag förut.
Så det blev city istället .. B ställe! Men jag sjöng Karoke eller hur det stavas för fulla muggar ^^
Tänk vad lite öl i kroppen kan göra.
Jo men bra kväll det också.

Nu ska jag ta en promenad med elvis :) Är förvånadsvärt pigg idag.


Cool, I spend my time just thinkin', thinkin', thinkin' 'bout you
Every single day, yes I'm really missin', missin' you
And all those things we used to, used to, used to do
Hey girl, what's up? It used to, used to be just me and you










Lägger in fler senare. Höjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0