Igår & idag

Söndag, alla <3-sdag .. och vad gör jag? Inte ett jävla piss. Just en sådan här dag önskar jag saker kunde vara annorlunda, men det är det inte. Men önska & drömma sig bort till där man vill vara kan man ju alltid göra :)
Hoppas ni får en bra dag iallafall!

Igår då .. åkte jag och Petra hem från Örebro. Var tvungen åka in i Karlskoga för att tanka, åkte runt där en timme typ och fann inte en enda bensinmack! Var så jävla förbannad. Fick åka ut på e18 .. så de gick bra till slut.
Stannade till i Karstad och hälsade på Henrik. Var jättelängesen man vi sågs, så det var jätteroligt!
Och nu till det värsta .. när vi åkte ifrån karlstad och skulle hem, missade tydligen vi avfarten till Sunne ?? så vi åkte aslångt .. Petra "jag känner inte igen mig holmen" .. haha, kom vi till en skylt som det står Konsvinger på! Jo, men vem fan har åkt fel och är på väg åt helt fel håll? Jo men vi ;D
Vände, åkte tillbaka och kom fram. Sprang in i lägenheten, duschade snabbt och drog till torsby med Annelie & Fethövvet Thomas. Förfest hos Hanna och sen blev det hörnet :) Trevliga grejer!
Skulle vara efterfest tyckte vi, men alla somnade givetvis. En bra kväll med andra ord.

Nu är det bara lugnt & stilla med Annelie .. Sven bjöd oss på mat & även dom andra små liven. Oxfilé mm.
Ska åka till Petra nu och vara där. Ska hjälpa henne med läxor.



Lite bilder från Örebro, kommer fler.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0