Kass uppdatering.

Nu har det blivit dålig uppdatering igen, får ta och ge mig med det och skärpa till mig :)
Just nu är jag hos Sven, har frisserat Linus. Han lycklas nämligen alltid tussa till sig i pälsen när det är vinter och det går inte ens att kamma igenom, därför får jag leka frisör och göra honom till det han är under somrarna, en skabbräv. Synd men sagt, men han är alltid lika snygg ändå :)

Kommer faktiskt inte ihåg riktigt vad jag gjort dom senaste dagarna ..
Men igår var jag och Petra och tränade, var kul & det gick bra trots min träningsvärk (fick träningsvärk av att bära en soffa häromdagen i några meter), det kallar jag muskler iallafall!
På kvällen drog vi hem till Josefine&Robin. Drack kaffe och spelade BAZZ, tror det stavas så? Var trevligt :)
.. Vidare hem till Petra, försökte sova men det var ju inte snack om saken att det skulle gå. Men när väl JAG blev trött fick jag inte sova för Petra, då skulle hon ha högläsning mm .. :)

För övrigt det gick min bil igenom besiktiningen, dock är fläkten trasig och en lykta men det ska fixas.
Men det ordnar sig, skönt att ha bil igen. Nu får det bli roadtrip och jag vet ju vart jag ska, hoho :)

Idag har jag vart hemma hos linda och besökt henne :) Kaffe & glass till fikat, najs. Ska bli snart igen :)
Försökte sova en sväng under dagen med tanke på att jag bara sovit 3 timmar inatt men nejdå ..
Och nu är jag pigg igen, fattar inte?
Josefine & Robin kom även hem till mig förut ikväll. Drack kaffe och stre :p Till helgen ska vi fömodligen ta en heldag i ängen + kalas. Får se vilka som hakar på :)

Nu är det ju bara en sak som fattas :)
SOV GOTT FOLK!

Här är lite bilder från igår C:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0