Love is only a feeling

Nu börjar man äntligen se allt med öppna ögonen och börjar förstå. Jag kanske inte mår bra, eller är den lyckligaste ni sett till, men för en gångs skull ser jag svart på vitt, utan någons tjat, eller påpekningar från annat håll, jag förstår det SJÄLV och det är det som är huvudsaken. Det tog ett tag, men bättre sent än aldrig som sagt..

Nu är jag i Örebro :) Fick ett umpulsanfall imorse när jag vaknade och tyckte att jag & petra skulle åka hit, så det gjorde vi, hihi. Skulle ha vart i karlstad idag på party & utgång, men jag saknade mammy så mycket <3 och mina syskon såklart.

Har spelat spel & mm .. druckit kaffe, tagit massa fula kort & nu är vi helt övertrötta och bara skrattar åt allt.. bara jag, mamma och petra vakna, dom andra är tråkiga och sover.
Jag älskar verkligen att vara här <3

Ska dock åka hem tidigt imorgon, hinna in på bolaget och dra på Rally om vi kommer hem i tid :) vill inte ..
men ska försöka komma hit snart igen, och vara kvar längre.
Kanske drar till Lidköping till veckan också, om vi har tur :) Hoppas!

Hahahahha ... Jag dör av skratt här! Jävla mamma gör så jag får magvärk !! ^^

Imorgon kommer bilder =D
Hoppas ni har en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0