Mjaaee..

Somnade typ sju imorse eller halv åtta .. :s Vet att Petra frågade mig om jag kunde köra henne till skolan och jag svarade 'a gör kaffe då..', sen måste jag ha somnat på stört. Vaknade vid tjugo över 2, görbra va.
Har sökt massa jobb idag iallafall :) Hoppas på svar. Imorgon SKA jag gå upp tidigt och ringa olika arbetsgivare i Norge och även i Sverige.

Ska ta ett bad nu, jag är frösen! Sen ska Emil & Cornelia hjälpa mig att sätta in en fläkt i bilen, gulliga :)
Usch vilken ångest jag fick imorse apropå ingenting .. inte lätt alla gånger. Men kanske blir så när man stänger av allt, kommer det helt plötsligt. Hm, inge trevligt iallafall & gör ju så man får ännu svårare att somna. wellwell ..


ha en bra dag så länge!







Arvikafestivalen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0