Natt kaffe

Jäpp, åkte hem till Petra för en stund sen .. Annelie ligger fortfarande hemma hos mig & sover. Orkade inte vara vaken själv så åkte till min trogna nattvän :* Hon lagar mat mitt i natten, ska ha till skolan imorgon, eller senare.
Ikväll har jag umgåtts med Annelie, sen kom även Daniel på besök. Pratade, drack kaffe som smakade diskmedel och såg på någon film som gick på TV:en. Sen drog han, så då kom Cornelia. Ilskheta själv hon är ute på kaläjs ;)

BTW, jag fann massa gamla saker jag gjort när jag var 'liten' :D Tex Spice Girls album, var helt besatt av dom på den tiden ^^
Har faktiskt kvar princip varenda skolbok sen jag gick i ettan tills jag gick ur, kommer bli roligt och kolla på när man blir äldre, så kan man ju visa sina barn :) Apropå det, har jag nog kommit in i en period där jag vill ha barn, fast det vill jag inte ha egentligen .. inte nu ialf. (smnnsmnsmösmmlppp) Haha, jag har nog blivit knäpp..


Nej nu ni, ska vi ta en omgång med 'vem vill bli miljonär' & det vill jag & Petra bli, sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0