Norge ;)

Jora! Hade ett missat samtal imorse ifrån Norge, typiskt mig att sova & vara döv samtidigt men dom ringde tillbaka efter ett tag igen :) Så på torsdag ska jag på arbetsintervju i Oslo. Var tvungen och fråga vart någonstans jag hade sökt (kasst minne) ;D Känns najs! Bara hoppas på att går bra, i vilket fall är det ett steg framåt :)

Har sovit dåligt inatt, somnade inte förens imorse .. sen kom Annelie vid 9 eller vad hon var, pratade i sängen ett tag & sen somnade båda två. Och jag drömde hemska drömmar, grät som fan i drömmen och hade panik :/ Tur att det bara var en dröm. Jag hatar drömmar, jag blir så påverkad av det jag drömmer hela tiden.

Nu ska jag till Petra - ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0