Tjohäj!

Somnade väldigt sent inatt, snarare framåt morgonen ..
Läste igenom massa gamla dagboksinlägg & annat .. Tänk vad det kan förändras och blir till något helt annat.
Dom två senaste åren har det verkligen hänt mycket får jag lov att säga. Finns saker jag ångrar och annat som inte ångrar, fast dock finns det en sak som jag alltid kommer att ångra. Men det finns inte så mycket att göra åt nu, det är bara att leva för vad som är och se framåt. Man kan inte leva i det förflutna ..
Nog om det!

Annelie kom hit sju imorse, la oss och sov då .. Varit vaken till & från hela morgonen.
Gick upp vid halv 12 ca, drack kaffe, rökte och sen långpromenad med Elvis :)
Ska städa lite, söka jobb och äta mat snart.
Får se om jag träffar Petra sen & tar en fika med henne :)

Föressten! Min bil är STÖRD! Igår när jag skulle åka kunde jag backa ut från parkeringen, men sen när jag skulle lägga i ettan bara backade den .. och även när jag la i tvåan! Så där stod jag, började få panik och blev förbannad.
Självklart stod jag snett över hela vägen och hade en häck bakom mig som jag höll på att backa in i ..
Men lyckades åka iväg på trean. Så nu vågar jag inte åka något mer..

Aja, ha en bra dag så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0