Torsdag

Inte bloggat på hela dagen, skandal ;p nej men har faktiskt inte haft tid .. jag & petra har vart överallt idag och stressat!

Dagen började med att petra vaknade, hade panik och hade försovit sig.. jag gick ut och rökte så elvis fick göra ifrån sig. Hennes granne kom och började stri som jag aldrig sett i hela mitt liv,  kändes en aning lett när jag var nyvaken, ett täcke runt mig som jag försökte hålla fast samtidigt som jag hade elvis i andra handen som drog åt alla håll ( + cigg i handen) ..
Gick in och la mig igen, sen ringde det på dörren .. visste om det var på rikigt eller om jag drömde, men jag sket iallafall i att öppna. Får senare ett sms, då var det den här grannen som ville låna en tändare? och nej, han hade inte fått mitt nr. a så fortsätter det där men orka ..

Vid tolv drog jag till skolan och hämtade Petra för vi skulle vara i torsby klockan ett. Kom inte ifrån sunne förens halv ett, så jag körde som en stöllig idiot medan petra satt bredvid och skrek som en galning på alla bilar ^^
När vi väl kom fram var inte denna där som hon skulle till! Bra att folk kan informera tycker jag.
Drog iallafall till Pär och drack kaffe ett tag, & sen tillbaka till sunne på ett annat möte som höll på i en två timmar .. och så hjälpte vi mormor att bära en lampa, tung & stor som fan genom sunne till en annan lägenhet! Lagomt lett att komma två fån bärandes på en stor lampa genom sunne ..

NU är vi hemma, ska tvätta hela kvällen, drygt som satan.
& jag är hongri och vill åka och handla, men petra tycker vi ska äta smörgås och att jag är tölig ;) pff .. vikken en.

aja, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0