Ängen

Var ute & gick med Elvis förut, fruktansvärt kallt!
Får se hur det går imorgon när vi ska till ängen allehoppa? Hoppas först och främst att det är öppet :)
Jag är i stort behov av våfflor & varm choklad, hehe.

Drog hem till mig förut igen, städade & badade :)
Sen vidare till mormor, så hon & jag haft våra diskutioner like always och hon har sett på film, var meningen att vi skulle se båda två, men den var dålig och jag kunde inte koncentrera mig heller när mormor satt och kommenterade varenda människa och allt som hände, haha.

Blir iallafall lugnt idag, känns bra. Andra helgen, är väl inge 'bra gjort' egentligen men för mig är det de :)
I vanliga fall i sådana här sitationer skulle jag vara kanon nu & yeah ..
Fast snart hoppas jag på att jag ska dricka iallafall, om det blir som jag/vi vill :)


Mormor, mamma & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0