Godmorgon!

Nu liksom? Haha .. Men vaknade till för ett tag sen faktiskt :)
Somnade ganska fort igår, vaknade dock till när Annelie 'lurade mig' ^^ Sen har jag självklart putat med röven så Annelie har luggit intryckt i väggen hela natten/morgonen ;) Vilken klaging det är på hur jag sover jämt!
Enligt Petra är jag som en ostkroke, hoho iee .. Nej nog om det.

Ängen vad det idag ja? Tror faktiskt inte det blir något nu, klockan är rätt mycket .. och det är lär ju till och bli mörkt strax. Fan, jag hade sett framemot det :) Aja, kommer fler tillfällen samt dagar.

Ska dricka upp kaffet & ta en lång promenad med Elvisa tänkte jag. Fint väder ju, så bäst att passa på.
Ska ta och leta upp mina täckbyxor, för här ska det inte frysas :p.


Hörs senare, Kram&hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0