Lasse Lindh

En vaken natt igen .. somnade dock vid åtta igår kväll och vaknade 12. Så sedan dess har jag varit vaken ..
Börjar bli trött på det och alla tankar som yrar runt i huvudet! :/
Men kom iväg till läkaren iallafall och det var tydligen på tiden enligt han .. hm .. ska dit igen om två veckor för nu ska vi börja med en sak i taget, yeah right. Men vi får se hur det går helt enkelt.

Lyssnar på Lasse Lindh nu iallafall .. kanske inte är det bästa att lyssna på, men jag är tvungen ...

Ska ta en köpp kaffe nu & ringa mammy igen .. Hon började asgarva åt mig förut .. Råkade säga att jag skulle 'knapra lite creamfresh', blev lite fel där ;D

Men jani, jag återkommer snaaaaart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0