Hästtjejer ;)

Petra har hand om ett par hästar uppe i skogen åt en nu några dagar, så vi åkte dit förut för att ta in alla vilket slutade med att vi stod med varsin kärra och skottade skit ur boxarna, fattar inte hur folk orkar med att ha fyra hästar, skulle tycka att det räckte med en ja med :) Men det var kul, inte ofta jag står i ett stall och håller på, men det såg ut som själve fan så kände mig tvungen, hästarna blev nog glada så :)

Nu är vi hemma hos Petra .. hon somnar när som helst så då kommer jag få höra på hennes snarkning och bli irreterad som jag brukar bli på henne när hon sover (hon snarkar värre än en kär) ;D för jag kommer inte somna på många timmar ^^ men ska upp vid sju och åka till hästarna igen.

Kollar på beck nu, levande begravd .. den är bra, tror jag.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0