I'm back :)

Varit dåligt med bloggande nu dom senaste dagarna, har inte haft orken eller lust faktiskt :)
Så får bli en kort sammanfattning vad jag har gjort de senaste dagarna.

I tisdags (tror jag det var) drog jag, mina småsyskon & henrik till karlstad på bio. Såg den sista twilight filmen, kändes lite störande eftersom jag inte sett dom 2 första, men filmen var jätte bra :) Efter det drog vi till Bomsta och åt glass mm.
I onsdags hade vi en heldag på stranden i Gräsmark, jag, josefine, henrik, moa, johanna & cornelia. Mys! :) & det var varmt & gött i vattnet, är en riktig badkruka annars men då badade jag som aldrig förr, hehe.
Torsdan umgicks jag med mamma hela dagen tror jag :) så sov hon hos mig, var ute på en biltur mm ;D
Fredag drog jag, josefine & niklas upp till torsby tidigt på dagen och hämtade per, sen vidare till stranden, drack öl och solade. Brukar aldrig börja dricka så tidigt eftersom jag blir så slö och har lätt för att somna, men det gick bra :D Åkte hem till josefine, åt tacos, gjorde oss iordning och sen drog vi upp till torsby, lina körde och cornelia följde med. Åkte på förfest hos josefines arbetskamrater, trevligt! Sen gick vi in på countryfestivalen och rockade :)
Lördagen blev lugn för mig, vi skulle åka upp till torsby och festa igen, men jag hade så äckligt ont i huvudet så kunde ju inte ens röra mej, så fick bli en nykter ikväll med petrus :)
& idag har jag & petrus lekt, ätit tacos igen, jag tror jag är beroende av tacos faktiskt ^^ Nu sitter vi hemma hos henne, hon tar en öl och jag dricker kaffe, ska hoppa in i duschen nu :)

Hoppas ni mår bra :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0