Ken ring *

Det gick nästan att dygna, somnade vid nio imorse sen kom petra och knackade på alla fönster och ringde på ringklockan en timme efteråt, då var jag inte glad kan jag lova! Hon tyckte vi skulle dra till norge och söka jobb då.. hm näej inte när jag bara har sovit en timme. Sedan vaknade jag vid halv 2 igen, då kom hon igen så fixade vi en massa så nu åker vi till norge över dagen på måndag :)

Annars har vi typ bara tagit det lugnt idag, var ute på en promenad förut med elvis & sen somnade vi i soffan. Petra ligger fortfarande & sover ;p Ska väcka henne strax.. tänkte dra med henne på picknick eller något.
Drömde ganska konstigt också.. tur att det bara är drömmar, fast ibland önskar man att det var verklighet.

Tänkte lägga upp gamla bilder, men det krånglar men här är några iallafall -



Det här är från hotellet vi låg på i Oslo när vi var var där & kollade på backyardies babies.



2 somrar sedan.




När jag jobbade på Spa, såhär roligt kunde ja & min syster ha ;)



Aladdin by night.. (popcornet är aladdin).. aa, vi var en aning övertrötta ;p


NU SKA JAG VÄCKA PETRA, HÖRS SEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0