Uttrråkad.com

Jag är så uttråkad, fyfan.. kan inte vara bra för själen. Håller på & kollar jobb + boende i Norge nu. Till veckan blir det förmodligen att jag & petra åker dit och söker :)

Helgen har varit bra. I fredags skulle det vara lugnt egentligen, men som vanligt blev det inte så. Började med att jag & petra missade bolaget (alltid lika roligt), men det ordade sig :) Åkte hem till Emma och började dricka där, sen kom även Josefine och tog några öl. Var meningen att jag skulle bli med Emma & dom till Arvika, men jag och Josefine gick till Fry, satt där ett tag så kom även Pär. Blev att jag stannade kvar i Sunne istället, hade världens bestutångest över hur jag skulle göra, men så fick det bli :) Var ölande fram till 5, halv 6 på morgonen.

Lördagen var desto lugnare.. gjorde princip inte ett skit. Daniel ville att jag skulle bli med på bonnrock i mallbacken, men min kropp var inte lika sugen på det som mitt huvud ;) så fick bli en stilla kväll med petrus.

Idag sov jag jättelänge.. otroligt hur man kan sova så mycket, fast jag har ju rätt knepiga tider när jag är vaken/sover. Har varit en väldigt tråkig dag .. men nu ska jag duscha iallafall. Nyss ätit fläsk & nävgröt som Sven bjöd på :) nice.

Josefine, underbara människa. Du är en fin människa & gör mig lycklig.
Du är värd det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0