Varmt ..

Jämt kommit tillbaka från stallet med Petra & nu är vi hos henne.. ska äta lasagne :)
Sen blir det nog bading, blir lugnt ikväll iallafall.

Igår skulle vi på bingo i Mallbacken med mormor, men hon ångrade sig i sista sekund så jag och petra skulle dra istället, men när vi var på väg kom jag på att tutan alltid slutar att fungera så vi åkte tillbaka till mormor och drack kaffe :) Fick höra att jag var 'barnsla', barsnlig alltså för att jag hoppade omkring i gräset för alla äckliga myror :s Skrattar alltid när jag umgås med mormor, hon är en riktig stjärna :) *
Skulle även vara nykter, men vui bestämde oss i sista sekund att ta några öl.. så bara för att jag hade bestämt mig att dricka skulle det även bli så, vrång eller något för klockan var rätt mycket när vi satte igång.. ^^
Jossä följde med oss att hämta öl, drog till Halle, spelade kubb och drack några, sen vidare till Fry & satt där och sen till köpis :) & jag får alltid höra 'aaa carrooo arbiska flicka' :O jora, alltid lika kul & höra ;)

Nu ska jag äta.. ha en bra dag så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0