Det kommer ikapp, vare sig man vill eller inte.

Känns som saker och ting börjar ordna upp sig, på ett eller annat sätt. Jag rensar ur saker ur mitt liv, sånt som jag trodde var värt någonting men som visade sig inte vara det. Jag går tillbaka till sånt som jag har lagt åt sidan, eller som har försvunnit längre ifrån mig och försöker lägga min energi på det som är viktigt för mig och som jag vet är äkta.
Det har varit för mycket falskhet, lögner & skitprat från alla håll och kanter, jag vill inte ha något med det att göra något mer. Jag påstår inte att jag är någon ängel, för det är jag absolut inte men när vänner man trodde var ärliga, och äkta, pratar skit bakom ryggen, om mig, om andra och spelar på något äckligt spel när man väl står framför ögonen med dom och tycker man var världens bästa, då, när dörren stängs är man inte värd skiten under skorna längre. Vet inte om jag ska vara ledsen längre, men besviken är jag. Antingen är jag för godtrogen, eller helt enkelt blåst. Men allting slår alltid tillbaka och det hoppas jag att det gör, när väl den dagen kommer och personer står ensamma, grundar sina val och handlingar, kommer inte jag stå kvar. Jag kan ta mycket, förlåta till en viss gräns, men inte det här. Hade saker och ting varit annorlunda, om inte folk levde i en fantasivärld, hade jag tänkt annorlunda också.


Förövrigt är jag hemma hos petra nu, det är verkligen en fin människa :) Hon ser på TV & jag sitter här, lyssnar på musik och funderar :) Har varit hos mamma några dagar, skulle ha stannat mycket längre, men var tvungen och åka hem och fixa massa saker, men snart är jag tillbaka igen och då blir det förmodligen att börja jobba där, om jag inte lyckas få i norge som jag vill ha helst av allt, men jag söker & ska ringa imorgon igen :)

Har varit hemma hos emily idag, druckit kaffe & pratat :) Var för längesen, får bli snart igen. Har saknat dig!


Får bli duschen nu, hej så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0