Funderingar.

Sitter hemma hos petrus, vi kan inte sova.. funderar gör jag också. Inte så mycket att fundera på egentligen, bara att konsatera att det är ett tragiskt misstag, ja faktiskt så är det så. Synd att säga kanske, men det är inte förens man är utanför situationen som man kan se klart och tydligt, och jag önskar jag kunde se allt det jag ser nu, då. Jag hade gjort saker annorlunda och följt det som var äkta. Spelar ingen roll hur det är nu egentligen ändå, jag vet vad jag vet, och jag vet vad jag känner. Det är det som räknas. Jag har 'det', så kommer det alltid att vara.
Ingen som kanske förstår vad jag menar, kvittar. Vill bara skriva av mig.

Helgen har varit värd, vart hos mamma hela helgen tills idag, eller igår blir det väl :) Bara massa mys, promenader, film mm. Hemvägen körde jag och petra givetvis vilse, det gör vi alltid när vi är ute och åker långt! :D
Men vi kom hem iallafall, hehe.


Ska upp om några timmar, ringa samtal mm. Så jag lär ju sova snart :) ska äta glass med jossä imorgon också hoppas jag :)


En puss till dom äkta, ni är guld.
& tack petrus för dom här dagarna, du är underbar! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0