Helgen.

Nu ska jag försöka göra om min design på bloggen ^^

Helgen -


Fredag - Umgicks med Josefine. Hade inte en aning om vad vi skulle göra. Men först under dagen åkte jag hem till pappa, han skulle förlova sig men det blev det inget av med för dom hade inte hunnit att få ringarna ;) men vi åt mat, var ute med hundarna & umgicks. Åkte hem, hämtade upp Josefine så åkte vi till sven & åt mat. Svens syster + hennes familj och barn mm min moster & mina kusiner var det som åt. Började dricka upp hos Sven. Slutade med att Sven körde oss till gräsmark, där vi åkte med marcus upp till torsby & kalaserade på faktoritet, det var kul förutom att mitt pass försvann den kvällen :s .. Åkte med emil hem till sunne, åkte runt, sen hem till Josefine där vi fortsatte kalaset. Vi somnade nog inte förens halv nio på morgonen :)

Lördag - Var en aning sleten.. Gick upp vid två typ. Mattias kom & hämtade oss, åkte upp till Sven, åt mat mm sen ner till Jossä igen. Duschade, började dricka och sen vart det kalas hos Halle :) Sen kolsnäs + efterfest.

Söndag - Åt pizza med fry, py & jossä. Efter det gick vi hem till fry, drack cappethino mm. Sen drog jag & jossä ut på sunne, satt och kollade på folk i flera timmar typ..


Varit en bra midsommar helg. Det enda tråkiga man tänkte på är att det var 5 års sedan Martin gick bort. Minns det som det skulle vara igår. <3


Idag har jag umgåtts lite med frida & cornelia. Var hem till cornelias mamma och åt jordgubbar, sen drog vi & fiskade ^^ Fast jag satt bara på en sten & kollade ja, haha.
Nu ska jag duscha, sen blir det film ! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0